Tuesday 25 October 2011

Sedia! 1,2, go!!!!

Yieha!! Hari yang ditunggu2 telah tiba... Hari ni last day saya bertugas di Wisma Sime Darby.. Esok kontraktor angkat segala barang kat ofis ni, & lusa mula la beroperasi di Bangunan Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Presint 4, Putrajaya! Can't wait!!

Segalanya hampir selesai dikemas.. Saya tak mampu la nak tolong banyak sangat, tolong mana2 yang patut je sebab keadaan tidak mengizinkan untukku angkat benda2 berat! Ampun ye kawan2... 

Barang sendiri settle, 1 kotak je.. Tu pun yg personal sangat saya dah masuk dalam kereta.. Harap2 segalanya selamat & takde la apa2 hilang.. Sebabnya, semua benda saya dah letak nama! Kalau hilang jugak tak taulah Hahahah..

Monitor siap!

CPU & booster siap!

Keyboard juga siap!

Mouse yang cinonet ni pun ada nama! :)

Jangan hilang ye sayang2 semua... Saya masih memerlukan kamu!! Jap lagi komputer akan dicabut & dihantar ke Putrajaya.. Apa nak buat ntah kalau takde PC? Ntah!

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...