Friday 14 October 2011

Nak pindah!!

Yay!! Ofis nak pindah dah... Pagi tadi saya sampai ofis dah nampak kotak kat meja.. Maknanya masanya hampir tiba!

Comel je kotaknya, tapi cukupla sbb barang saya tak banyak pun.. Masuk je semua barang yg perlu dibawa dalam ni, nanti movers angkut ke ofis baru!

Banyak ke barangku? Banyak ni je...

 Ni barang lepas setahun kerja, nasib baru setahun, kalau dah bertahun2, kena bawak lori sendiri rasanya! LOL! 

Tak sabarnya nak pindah ofis. Tarikh utk bahagianku berpindah pada 26 Oktober (Deepavali). So,  mulai 27 Oktober saya dah tak perlu datang KL dah... Start enjin kereta, 5 minit selepas tu sampailah ke pejabat baru.. :) Alhamdulillah, berakhir juga penyiksaan ulang alik Putrajaya-Wisma Sime Darby sejauh 45km sehari! Tu belum masuk 30km kalau pergi hantar Zarra ke Taman Minang rumah Nenda dia! Pengsan kan!!

Kt mana ofis baru ni sebenarnya?


Tu ha..belakang Zarra tu, salah satu bangunan kat Presint 4.
Bila arahan berpindah dah keluar, ada yang suka, ada yang duka..Biasalah kan, lumrah dunia, susah la kalau nk puaskan hati semua orang. Tapi saya simpati juga pada kawan2 yang menetap kat KL, tapi perlu ke Putrajaya setiap hari..Uuurrmm tak tau nak cakap macam mana, moga2 mereka akan kuat..

Lepas ni saya jadi anak jati Putrajaya la..Rumah, pejabat, sekolah Zarra semua kat Putrajaya.. Adik Zarra nanti pun InsyaAllah lahir di Putrajaya.. Tapi baru 2 bulan duduk Putrajaya dah rindu KL..Sg.Wang, BB, Pavilion, KLCC...aku rindu padamu!!!

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...