Friday 29 June 2012

My happy 3 months old baby..

26 Jun 2012, baby Tiya genap berusia 3 bulan!



Pandai tengok kamera, macam faham je..


Progress? Pandai angkat kepala, badan dah keras, pandai senyum & dah mula mengiring... 


Ready nak gi injection..

Check up semalam, Alhamdulillah Tiya sihat.. Cumanya dia ni agak kurus slim melim.. Tak macam kakak dia dulu, bam bam bam... Berat 3 bulan tak sampai 5kg pun! Naik few grams je dari umur 2 bulan, baru 4 kilo lebih.. Takpelah adik, nanti minum susu banyak2 lagi ye... Janji adik sihat cukup!

Bila Tiya dah 3 bulan, Mummynya dah sedih2 dah.. Kenapa?

Sebab.... Mummynya dah kena start kerja dah.. Kerajaan bagi cuti 90 hari je, jangan over! Tapi over gak sebab saya amek extra 4 hari cuti rehat, sebabnya takde orang nak jaga anak2... 2 Julai baru saya start kerja, Zarra pun start sekolah bawah ofis saya tu... 

Tiya siapa lak jaga sebab Nendanya balik KL on 16th July.. Abahnya la... Tapi nanti saya kena cuti jugak, ada 11 hari bekerja sementara Nenda nak balik, so hubby cuti separuh, saya cuti separuh.. Apa blh buat... Ampunkan saya bos!!

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...