Tuesday 22 November 2011

Wedding Azira & Ikhwan..

Ahad lepas, 20.11.2011, saya ada dua jemputan ke wedding.. Date cantik kan, berebut2 orang nak kawen on that day. Cita2 nak gi dua2 majlis, tapi punah ye sebabnya tak sempat. 1 wedding kat MAEPS, Serdang, 1 lagi dekat Bandar Tun Hussein Onn.. So I chose to go to MAEPS je, sebab tu yang paling dekat dengan rumah..

Siapa yang kawen? Azira & Ikhwan.. Azira ni saya kenal dari zaman muda remaja lagi, masa tu saya kerja dengan Erra Fazira, Azira lak mmg fanatik fan pada Erra. Mana2 show yang open to public, mesti Azira ni datang dengan Mamanya.. Kata pun fanatik kan! :)

Jom tengok gambar wedding Azira, saya tak dapat pun bergambar dengan pengantinnya, sebab rushing nak hantar Zarra & Abahnya balik rumah, then saya kena kerja kat Bernama Radio24, at 3pm! 





Ada Mia Sara. jadi flower girl lagi.. Zarra tgk Mia ni dia cakap 'Cuak' sebab Mia kan berlakon citer Cuak kat Astro Ceria tu..

 Sempat jumpa geng2 BE -- BE stands for Bersama Erra (fanclub Erra Fazira)

 Zarra sangat excited dapat jumpa bear..

 Orang suruh buat 'best', dia buat jari gitu lak.. Langsung tak takut dengan bear, sampai malam pun tak habis citer dia jumpa bear2!

 Ni Mama Azira.. Mama lagi kurus dariku ni, camne?

Overall, simple yet nice wedding, ala2 garden wedding.. Congrats Azira & Ikhwan. Moga ikatan perkahwinan ini akan berpanjangan sehingga ke akhir hayat!

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...