Tuesday 15 November 2011

Mengidam lagi...

Ntahlah, mengidam ke mengada..hehehe...tapi so far saya teringin nak makan benda yang senang2 je, takde lagi la teringin nak makan benda2 pelik mcm daging unta ke, daging kuda ke, buah durian belanda ke..hahahha...

This time around, dok tak dok bak kata orang Kedah, tiba2 saya teringin nak makan kacang botol!! Pergh, nasib senang.. Tapi tak nak kacang botol mentah yg buat ulam tu, saya nak kerabu kacang botol campur kerang.. Sedapnya... Biasanya saya makan Mama yang buat, tak pernah lak makan kat mana2 kedai..


So tadi saya dah pegi pasar malam kat Presint 2 tu, dah berjaya mendapatkan kacang botol yang diidamkan, kerang, kelapa, cili2 segala untuk buat kerabu.. Tapi esok baru nak buat.. Dgr Mama ajar mcm senang je.. Malam ni tak nak buat sebab Hubby tak makan kat rumah, dia ada main bola, so dia makan kat luar je.. Tak best lak makan sorang2, so esok jela buat..

Hhhuuuurrrmmm bersabarlah wahai tekak! Buat masa skrang ni, cuba bayangkan kerangupan kacang botol tu, krup krap krup krap..ddaaappp eeerrr...Nak2 lak dah jadi kerabu... Mak aih.. Tengok jela gambar google ni dulu!



2 comments:

  1. erm tetbe ase ngidam lak nk mkn kcg btol nie,xjd kerabu goreng pon sodap!!~

    *salam perkenalan*

    ReplyDelete
  2. kan! sedap betul kerangupannya!

    Salam perkenalan jua...& thanks for reading..

    ReplyDelete

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...