Thursday 6 December 2012

Minggu bz..

Lamanya tak update blog ni! busy sangat2 beberapa minggu ni...

Sungguh2 busy tau, bukan buat2 busy.. Busy dengan urusan pejabat & urusan anak2..

DoubleZ ku -- Zarra Sophea & Zazza Teahara last week, dua2 pun demam.. Dah la demam, masing2 selesema meleleh & batuk berkahak.. Ada hari saya EL, ada hari hubby jaga, bila dah tak demam hantar dua2 gi taska tapi tetap standby ubat mana tau demam datang balik..

 Kakak demam... dan pengsan!

 Adik demam jugak, tp senyum...

Lepas tu last week saya kena bertugas di Perhimpunan Agong Umno kat PWTC.. First time dapat bertugas kat sana, ala2 'peghak' sikit tgk suasana sepanjang perhimpunan tu... Sana sini merah putih, sana sini pink putih.. Semangat sungguh depa!


 Sorrylah gambar cap ayam sikit.. Masa ni tiba2 tak reti set flash! Hampa!

Me & Hidayah boss kecikku! :)

Dalam masa yang sama, saya dan kawan2 sibuk uruskan hadiah2 untuk family day ofis!! Saya ditugaskan sebagai AJK Hadiah dan Pengacara Majlis.. AJK yang 1st tu bestla, saya suka bab2 membeli-belah ni.. Tapi bab kena jadi pengacara majlis tu debar sikit! Ish ish ish, geli perut dah ni...

Family day tu akan berlangsung Sabtu ni (8 Dis) di A Famosa Resort, Melaka.. Excitednya!! Saya dah daftarkan Zarra untuk masuk pertandingan pakaian beragam.. Baju & aksesori dia pun dah siap dibeli.. Weeee Mummy excited lebih.. Kalah menang belakang kira, janji saya nak Zarra jadi berani depan orang ramai! :) Apa temanya? Rahsia!! Nanti saya update ye..


Doakan semua berjalan lancar ye!

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...