Wednesday 12 December 2012

Family Day BPDN.. Story #1

8 dan 9 Disember 2012, hari istimewa untuk kami warga Bahagian Penerbitan Dasar Negara (BPDN), Jabatan Penerangan Malaysia..

Semua pun ke A' Famosa Resort, Melaka.. Menginap 1 malam di Condo D' Savoy.. Acara bermula jam 5 petang, iaitu acara sukaneka...

Saya & husband masuk 1 acara couple, main baling2 belon yang berisi air.. Haruslah kalah! Hahahah.. 

Lepas tu saya pulak masuk acara berkumpulan -- Tren Rosak.. Yang ni dapat tempat kedua..

Zarra pulak masuk acara untuk kanak-kanak berumur 3-5 tahun, Padan dan Suai.. Dia dapat no.3.. Cayalah Zarra.. Pandai, saya pesan kat dia, lari sana amek gambar Mickey Mouse, lepas tu lari laju2.. Pandai ikut arahan.. Dah besar dah Zarra...

Adik ipar saya (hubby's bro) yang saya bawak pulak masuk acara untuk 13-15 tahun -- Sumpah 3.. Yang tu dia jadi Juara.,. Wah hebat!

Untuk acara keluarga, acara Mumia.. saya balut Zarra, nangis2 budak tu.. Hahaha.. Mangsa keadaan betul! Jom tengok gambar....

 Barisan suami yang macho2..

 Para isteri kusyuk mendengar arahan daripada Faiz..

Ready for the game!

 Tangkap bang!

Maman (adik Hubby yang berbaju hijau) dalam acara Sumpah 3!

Zarra mangsa jadi mumia..

 Dah nangis dah dia, agaknya dalam hati dia cakap, 'apalah dosa Zarra sampai kena balut begini..' hahahah ampunkan Mummy wahai Zarra..

Tengok si Mumia kecik tu.. Muka pasrah dan redha je..

 Tiya yang diasuh oleh kawan2 Mummy sepanjang kesibukan Mummy main games.. Hahahah..
 Thanks Syirah!

 Happy benar kau ye!

Habis sukaneka, balik kondo, mandi & siap cepat2.. Semua nak gi majlis makan malam pulak.. Memang kelam kabut la siapkan dua anak, mana diri sendiri nak make-up berlebih sikit... Busy sungguh aih! Majlis makan malam tu pun meriah.. Nanti saya citer pasal tu pulak ye!

Pics 'dicilok' daripada kawan2 sbb tak sempat nak amek gambar! Thanks Puan Ijang & Kak Wan..

2 comments:

  1. nak saman sbb xda kredit kpd tukang snap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak, ampun.... hahahah.. ok aku edit skrg masukkan sumber gambar..

      Delete

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...