Friday 9 December 2011

Quick date!

Ish macam dah lama tak update blog ni, nasib tak bersawang! Hahaha...

Hari ni saya nak citer pasal 'dating' saya semalam.. Tapi bukan dengan sang suami ye, dgn bff saya yang skrg ni duduk & kerja kat Kangar, Perlis! Husna namanya..Dulu kitorang kerja sama2 kat Radio24 Bernama, 2 tahun jugak rasanya kerja sama.. Lepas tu masing2 resign & bawa haluan sendiri, tapi whenever Husna datang KL, kalau ada masa, she will call me..

Semalam, kebetulan dia ada event kat Pullman Putrajaya. So sebelum event tu start, dia ada la 2 jam gitu untuk saya! So, saya pun tinggalkan anak dan suami, lepas habis kerja terus gi Pullman.. 1st time sampai Pullman, orang kata hotel tu 6 stars, so sempatla saya capture gambar keliling Pullman sementara tunggu Husna turun dari bilik!






Cantik kan! Pullman ni just 5 minutes away from my house! Tapi kalau tak bersebab buat apa lak nak gi sana kan!

Husna turun je, kitorang terus lepak2 minum petang kat coffee house.. Sampai kul 6.30pm gitula.. Walaupun sekejap, tapi rasa macam happy sgt dpt sembang hati ke hati dengan dia! Thanks for ur time nok!! Nanti datang lagi kita dating lagi ye! Love u always....:)


Friendship forever!!! InsyaAllah!

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...