Saturday 10 September 2011

Alamak!

Ada orang nak datang raya esok!!! Alamak.... Apa nak masak ni? Tu la benda pertama yg difikirkan!!

Udin nak balik UK dah Isnin ni.. So mama call, katanya Udin nak datang raya umah saya Ahad ni! Alamak, apa nak bagi diorang makan ni? Walaupun anak beranak kan, haruslah kena ada hidangan, takkan nak hidang kuih aje!

Ingatkan Mama, Abah & Udin aje, sekali mama call, 'mama ajak family Makmi & Pakki sekali, & akak/abg Opie sekali tau!' Uih, terus nervous...

I tak pandai masak banyak2 la...Tapi mama relax aje, 'kamu masak apa yang boleh. yang lain mama masak!' Fuh, selamat!!! Mama lak yang menjemput... Saya ni bukan tak nak jemput orang, tapi masa selalu clash dgn Hubby. Kalau Sabtu saya kerja, dia cuti, Ahad saya cuti, dia lak kerja. So camne nk jemput orang datang rumah kan, mana nak masak sorang2 dengan perut berisi, mana nak berlawan dengan Zarra lagi! Nasib Mama membantu!

So...I'm so excited to have those guests to my new heaven tomorrow!! Yieha!!! 

Kawan2..nanti 1 fine day, saya masak untuk korang lak k! :)

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...