Sunday 21 August 2011

Seminggu sebelum Syawal...

Busy! Tu je yang mampu dikatakan... Syawal kali ni, pastinya lebih meriah sebab saya beraya kat rumah baru, InsyaAllah...So, seminggu sebelum Raya ni, saya & husband sibuk sangat2.. 

Hubby sangat2 busy, malam kerja, siangnya pulak sibuk packing, ulang alik Cheras-Putrajaya settlekan urusan rumah, install segala2, masuk perabot, packing barang.. Saya lak tak boleh buat kerja berat sangat, so jarang la ke Putrajaya menjenguk rumah. I just trust my husband..:) Saya buat apa yang patut kat rumah lama je...

Tapi semalam, lori dah angkut semua barang dari rumah lama ke Putrajaya. So sampailah giliran saya untuk bekerja keras, unpack barang2, & susun kat rumah baru. Belum siap lagi! InsyaAllah akan diselesaikan dalam minggu terakhir Ramadhan ni..

Nanti saya upload gambar rumah baru ye! :)

P/S: Baju raya pun belum sempat beli tau! Punyalah busy..uuuwwwaaaa.....

1 comment:

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...