Thursday 15 March 2012

38 weeks!

Entering my 38 weeks, atau dalam bahasa mudah 9 bulan 2 minggu dah...

Masih belum ada apa2 tanda nak bersalin...

Memang penantian itu satu penyiksaaan...

Saya masih ke pejabat seperti biasa.. Ramai yang tanya bila nak start cuti? Saya jawab, selagi larat saya dtg kerja mcm biasa, sebabnya duduk rumah sorang2 nak buat apa? Kalau kat pejabat, ada kawan2.. Mana tau sakit kat pejabat, ada kawan2 boleh tolong, tapi kalau sakit sorang2 kat rumah siapa nak jawab??


Macam ni la rupa #Lil-Z, 38 weeks in the womb.. Kepalanya dah kat bawah, memang kadang2 Mummy rasa senak ditendang.. But nervemind, i'm enjoying those lovely moments, lepas ni dia dah keluar dah takde dah rasa tu..

So sekarang ni, Mummy kena monitor pergerakan dia everday, kalau rasa kurang tendangan, kena gi hospital & monitor jugak segala tanda2 untuk bersalin..

Seram!!! Sebenarnya risau gak kot2 saya tak kenal tanda2 sakit nak bersalin tu camne, sebab dulu masa Zarra, saya serah diri untuk diinduce. Jadinya takdela apa2 tanda dirasai, dah masuk hospital baru sakit! 

But, I'm ready physically & mentally! 100% ready!! Mummy tak sabar nak jumpa #Lil-Z!

p/s: #Lil-Z jangan lambat sangat keluar ye, Mummy tak nak kena induce...

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...