Sunday 19 June 2011

Our LOVE Day Part 2...

Eh ada sambungan lak! Sorry la lambat update, kesuntukan masa la.. Ni pun curi2 masa sebelum gi kursus jap lagi...Uuuuwwwaaa kena tinggal Zarra for 12 days! Pengsan!!!!!

Ok lupakan kejap kisah kursus yang pastinya meruntun kalbu tu..Kita nak citer sambutan anniversary ketiga saya & hubby.

Kisahnya gini, on the day itself (14th June), saya puasa. Nak tinggal sayang sebab dah last day dah. So proceed dgn puasa, lunch date pun terpaksa ditangguhkan ke hari berikutnya. Untuk meraikan hari cinta kami (chewah!) & juga merayakan kejayaan saya puasa ganti sampai habis (ha?), saya pun masak la juadah yang sedikit best daripada biasa! Apa dia??


My home made nasi ayam! Favorite ni! Hahaha...

Ok dah kenyang. Habis citer! :)

Eh tak la, ada lagi satu citer..Esoknya, seperti dijanjikan, saya berlunch date la dgn hubby. Hubby pick me up kat office, then kitorang gi makan makanan yang menjadi pilihan saya, tapi jarang2 dimakan! So sempena hari baik bulan baik ni, kitorang memilih untuk meraikan anniversary dengan makan ini........



~~~~~~~~~~~~~~~





 Our favorite Dim Sum!! 
Lokasi : Hotel Quality, KL
Harga : RM29.50++ per person (buffet)

Last but not least, our latest pic together! Happy 3rd anniversary Mummy & Abah Zarra...:)

No comments:

Post a Comment

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...